2012-02-17

Jag vill ha en blankett

Jag fick veta härom dagen att jag är en medelmåtta. Detta är så klart totalt felanalyserat. För jag är långt, långt ifrån en genomsnittlig person. Allt jag rör vid blir till guld. Om jag vill det. Men om jag inte vill så kan det bli en vanlig jävla gråsten.

Jag fick alltså veta att jag är en medelmåtta. Hur reagerar ni när någon ger er negativa kommentarer. Jag blir väldigt mycket taggad att visa att denne har fel. Totalfel. Nu ska jag visa att jag är en guldperson. Eller förresten. Jag ska först fundera lite till. Jag kan också tänka mig att avsluta bekantskapen så att säga. För om personen tänkt fel nu och inte sett ljuset så finns ju risken att det förblir på det sättet.

Hm, intressant. Jag tror bestämt det är bra att skriva ner saker så här. Då tänker jag efter och kommer med nya ideer. Var får man tag i en sådant där papper? Blankett 1896 - Avslutning av bekantskap?


5 kommentarer:

Malla sa...

du sa inte tillbaka ngt i stil med "medelmåtta? jamen precis som du då" med ett lite överlägset skratt.
Nejdu, bara skriva ut den där blanketten. Bums.

Fru Venus sa...

Underbart kloka funderingar. Medelmåtta? Hmm.....svårt att tänka mig att du som skriver och resonerar som du gör skulle vara en medelmåtta, och då undrar jag, vad är din fd(?) bekantskap om han/hon kläcker ur sig en sån sak? Bara en taskfrans eller ovanligt korkad? Skippa en bunt blanketter till mig med, jag sätter mig alltid i en knut och blir ledsen.

God morgon pårej! :-)

Per sa...

Blanketter är på väg.

Allt mellan Himmel och Potatisåker sa...

De där blanketterna är bra att ha. Har använts här..
Men vad lack jag hade blivit om någon hade kallat mig för medelmåtta! Hrmpf!

Per sa...

Det blev jag väl också, men nu är jag färdiglackad