2012-02-12

Tio minuter in i New York maraton kändes allt perfekt men...



Det här har varit en skitlång totalt värdelös dag. En enda stilla väntan på att den skulle ta slut avbruten av en kissa-i-soffan-episod och en kräka-i-tvättstugan-händelse.

Väntan på familjen var så utsträckt att jag befarar att jubilaren familjen var iväg och firade hann fylla 80 innan dom kom hem. Efter en hel dag i soffan utan möjlighet att fixa något att äta har jag nu fått steka upp några gamla wienerkorvar som låg i kylskåpet och skräpade. Nu ska jag igång och arbeta för att minska skadan av att jag måste vara hemma från jobbet imorgon.

Vilken tur att jag har ett sådant positivt och lättsamt förhållande till papparollen i allmänhet och sjuka ungar i synnerhet. Till exempel är jag mycket glad att det var dottern och inte jag som kissade och kräkte. Bara en sån sak...
  
 

Inga kommentarer: