2012-03-10

Ett te

Jo asså avlarligt talt grabbar, de va asså inget någon ok ide att jobba i kväll. Men de kommre ble sketakul at läsa mina majl på mådnag. O för sören va gått vinet var. Fru somnade lväl såadärvid tjugoochtrettitiden. Ock ja jobbade medan ja så på Casono rojal me james brown, nej jeames Bond. så många han sköt hela tiden. Bland andat han som tjatar om dagarna man minns på fretidsresor. mas mikkelsen. Han hade skadat sitt öga lite grand. Och grått var det. Och han var mycket taskigare i denna filmen än på reklamen. Sen blev han ju i ochförsig skuten i ögat. Tror jag. Man följer inte riktigt varje scen när man samtidigt arbetar. Kan ha vatt han Bond också. Idag saknar jag en kompis i Stockholm. Jag är sällan där nu. och förr hade ja koll på han nästan var da. Nu väldit sellan. Jag bler alltid lite vemodig när inte Eva hjelper till att dela flaskan. Nu så kenns inte detta som de jag ska göra. ses morrn.

1 kommentar:

Malla sa...

okej okej, var vinet gott? :)