2012-03-27

Nerskjutet tatueringsval gav pistoler i kulornas riktning

Jag blev så klart lite nedslagen av Mallas negativa feedback på min tatuering.

Hoppla hejsan den var faktiskt inte så snygg...i mina ögon! 

Jag tog därför kontakt med min tatuerade som föreslog att jag borde utöka med något manligare, farligare och sexigare. Jag hoppas därför och tror att jag gjorde rätt val denna gång.

Vad säger ni?


(fotnot om magen: Genom att med skjortan lyfta upp underhudsfettet på magen har jag skapat illusionen av ett relativt normalt kroppsomfång. Den uppmärksamme kan dock avslöja det genom avsaknaden av naveln som hängt med skjortan upp mot bröstet).

7 kommentarer:

Singelmamman sa...

Så om du inte dragit upp skjortan och därmed sträckt ut magen, hade vi sett en mindre typ av revolver än de där? Typ de där som kallas "tjejrevolver"?

Bittan sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Malla sa...

Ja den där var ju mycket snyggare.
Ber om ursäkt ifall jag sårade dig med min ärliga kommentar. Du ska ha creds för att du kan stå emot att göra samma tatueringar som alla andra iaf...:)

Snokis sa...

Jag undrar mest varför du har kalsongerna utochin

Per A sa...

Singelmamma: Jag har helt dolda vapen på mig.
Malla: Som jag sade på din blogg gillade jag din ärliga kommentar.
Snokis:
måndagar, onsdagar, fredagar rättvända
tisdagar, torsdagar, lördagar ut-och-in.

Sus sa...

Snacka om att skjuta skarpt.

Men så har du tre döttrar också.

Per A sa...

Sus: Haha. Fast om vi nu ska ha fakta helt korrekt så laddades det rätt rejält med lösplugg innan jag hittade dom skarpa patronerna.

Det är också fullt möjligt att jag har tre döttrar men för att få fram fakta på det blir det en hel del förhistoriska kvinnor jag måste ringa och förhöra mig hos. Här hemma har jag två döttrar och en son... Johannes låter hälsa att han är mycket besviken att du inte har koll på att han är en kille ;-)